Ååh

Idag funkade datorn, en liten stund. Sedan började den starta om sig
om och om igen, tills jag var tvungen att stänga av den helt. Det sög.
Gårkvällen var riktigt nice. Jag hade ett kill-harem i typ 2 ½ timmar,
innan Nicole kom och joinade oss. Inte fy skam om man säger så!
Idag ska jag fira min fader, som fyllde år i måndags. Ännu en gång
är jag otroligt sent ute med presenten buhuu. Därefter drar jag iväg
till Göteborg för att gå på bio med Joakim, OM jag inte måste jobba
vill säga. Vi ska i vart fall se Inception, som visst ska vara riktigt bra
har jag hört! Så det blir nog himla nice tror jag.
Hoppas att ni haft en bra helg etc. Det har verkligen jag! Trött som
ett svin är jag nu dock, jag vaknar ju sådär äckligt tidigt. Håller även
på att bli sjuk igen, paaartyyyy. Oh well..ska gitta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0