Balen

Balen närmar sig med storsteg, och jag har ingen aning om hur jag vill
ha det. Det enda som är säkert är att jag ska gå med Mattias, vilket ska
bli riktigt kul faktiskt. Men ja...hur min klänning ska se ut och vad för
slags frisyr jag ska ha är fortfarande ett mysterium! Jag borde komma
på det nu, för tiden går fortare än vad man tror.
Jag bokade i alla fall tid hos frisören precis, så jag har någon som fixar
mitt hår! Alltid något.
Jag börjar bli sönderstressad. Nu börjar skolan komma igång på riktigt.
Vi har ett stort berg med saker vi måste göra, plus att jag har jobbet
på det. Men det ska nog gå braaaaaa, kanske.
Nu har jag kulturhistoria, italienska och engelskaprov att oroa mig över.
Just det ja, en svenskareflektion också ja. HJÄLP MIG TACK!!!!
Ajaaaaa, nu ska jag plugga, sedan blire jobb. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har ja mitt gamla nummer igen ler sknas nu alla kontakterna =( men men de fylls på efter som men ni som har mitt gamla nummer hör gjärna av er så ja kan lägga in era nummer igen

2010-10-22 @ 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0