Centralen

Party till sena timman igår, hemma klockan åtta på morgonen.
Jag och Joy är busiga har jag hört! Tog en sovtur på centralen i Gbg
i väntan på första tåget, det var skönt. Vi vaknade tre minuter innan
tåget skulle gå, hur tur hade vi inte där? Min plan var att inte dricka
så mycket och komma hem relativt tidigt så jag skulle orka plugga
idag, eftersom det inte gick så jävla bra igår, men jag skulle nog
vilja säga att den planen inte gick i lås.

Födelsedagsfesten som vi var på igår var nice, inte awesome men
helt okej. Tiden gick i alla fall jäävligt fort! Och så hade dom ostbågar.
Det var gott. Pierre, han som hade festen, var teknikfreak, speciellt
ljussaker, så hela hans lägenhet var full med roliga saker. Han hade
en slags lampa i sitt sovrum som var huuuur ball som helst. Jag kan
inte förklara hur den var, men ja, att ligga i sängen och kolla på
lampan var iaf otroligt populärt på festen kan jag säga er.

Han sysslar även med att göra skor, med skumma designer. Han
hade t.ex gjort en med en kamera i och andra aaascoola grejer.
Sånt ser man inte varje dag. AJaaaaaaaaaaa... nu ska jag hem till
moder min, något som jag inte ser fram emot. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0