Hard work work

Ikväll blire jobb igen, tredje gången denna veckan. MOONEEEY
säger jag bara! Dock inte asmycket pengar, med tanke på att jag
bara jobbar tre timmar, men ändå. Jag är heeeelt slut, trots att jag
fick en timmes ofrivillig sovmorgon i morse. Jag ställde klockan
på åtta istället för sju förstår ni. Men den timmen behövdes kan
jag säga er!
Arvid och Lotta är här på besök, och jag är sötsugen som inihelvete!
Men jag har redan letat igenom huset, utan någon framgång.
Ajjaaaaaa, ska väl fixa mig och lite sånt, och dra iväg till Götet.
Fina fina Göteborg. Bra stad det där!
Måste även säga att det är på posten alla snyggingar gömmer sig.
MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kmr du inte till festen idag?

2010-10-22 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0