Inception

Inception var en höjdare! Jag brukar inte gilla såna slags filmer, men den
stack verkligen ut ur mängden! Att den lyckades vara spännande i 2.5 h
är verkligen skillat gjort. 10 poäng på den!

Igår jobbade jag, hade faktiskt riktigt roligt! Förutom en stund, då jag fick
stå heeelt ensam på klump, har aldrig varit med om en så stor hög med
paket, och sååå långsam är jag faktiskt inte. Fast efter ett tag så kom en
kille och hjälpte mig. Att han var snygg och rolig var ju inte tråkigt det
heller. Fick vara på fyra olika ställen igår, så det var awesome.

What else.... Simon la upp en ful bild på mig som profilbild på FB igår,
och med tanke på att jag inte har något internet på min dator hemma,
kunde jag inte ta bort taggen. Men nu jävlar är det krig, och ja... ni vet
ju att jag tar massa kort jämt = inte bra att vara i kortkrig med mig, för
jag läääär ha ett och annat fult kort :D Så varsågod och kolla på min
otroooligt snygga profilbild nu.

Befinner mig hos far och laddar ner massa serier, det är kompleteringsdag
idag, och ja, jag ska ju faktiskt ta igen alla serier jag missat! Jag ska börja
med Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Gossip girl, Cougar Town
och till sist Community. Detta lär ta hela dagen :D:D Så har en himla
bra dag framför mig. Tihi.

Igår hade vi inget vatten pga byggarna, det var kul. JÄTTEKUL.
Så här ser det ut vid mig nu.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0