Partyhelg

Nu är jag åter igen hemma i Alingsås efter två partykvällar och en bakisdag
hos Jimmy. Sovit...5 timmar på två nätter,och dom var i natt. Kände att jag
verkligen behövde sova så jag åkte hem istället för att hänga med på efterfest
igen. Sååja.. i fredags blev det Body Beat och för/efterfest hos Jimmy
medan gårdagen spenderades med att alla var halvdöda och all mat jag köpte
(både soppa och risifrutti) smakade åt helvete. Sedan blev det fest hos
Victor, Alex och hm..fan minnns inte vad den tredje snubben hette. Oh well,
det var chillis, trots att jag var allt utom pepp.

Resultat av helgen då, min hals gör ont = kommer bli sjuk igen. Men det
var en himla trevlig helg iaf, men sköna folk och bra fylla. Lite för mycket
fylla i fredags dock, vilket resulterade i fyllesms. Sooom vanligt.

Aja..nu är jag jävligt hungrig och vill ha pizza. Tror dock inte att någon
pizzeria har öppet halv nio på en söndag tyvärr. Vi hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0