Rast...typ

Miaaaw hemma hos fader på rasten. Tänkte spela lite sims, MEN skitspelet
vägrar starta!!!!!! IGEN!!! Mitt liv är förstört.

Idag blir det utgång med Joy, awesome. Dock kommer jag nog somna
vid typ..11 eftersom jag redan har svårt för att hålla uppe mina ögon,
men det ska nog gå! Två lektioner + information om projektarbete kvar,
sedan har ännu en vecka passerat. Duktig jag varit som jobbat tre
gånger också. Det var sådär roligt igår faktiskt, eller ganska så tråkigt
för att vara ärlig, plus att mina arbetshandskar gick sönder och jag
kunde inte med att be om nya haha.
Jag är otroooligt sugen på att inte gå tillbaka till skolan nu, men
 jag har inget val tyvärr, pga min dumma frånvaro. Jag önskar att
den var på noll, då kunde jag unna mig att stanna hemma nu. Men
riktigt så bra har jag inte, vågar inte ens kolla hur hög frånvaro jag
har, så illa är det!

En timme kvar av rasten...vad ska jag göra nu när sims inte fungerar?
Sova? Ja, sova får det bli. Trevlig helg på er! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0