RB

Gårkvällen var otroligt lyckad. Började med en förfest hos Selda med
ölspel och en liten kattunge, drog vidare till Rockbaren där man blev
bjuden på drinkar hit och dit, peeerfekt. Sällskapet var awesome,
ingen blev för full (!!!!!) och ja... jättebra kväll helt enkelt!

Jag däckade visst på tåget, och när snubben som jobbade där skulle
väcka mig för att vi strax var framme, hade jag bara grymtat och satt
mig på andra sidan hahah. Trillade även med cykeln på väg hem, så
nu låter den lite underligt, och jag har ont på benet. Dont drink and
drive people
! Vågar inte kolla på cykelt ordentligt, eller på mitt bank-
kort heller för den delen.... men det är bara att tagga inför en ny kväll,
Jesus ska ha födelsedagsfest. Alltså, han kallas så höhö. Ska hem
till min OTROOOLIGT irriterande moder och hämta böcker och försöka
plugga med baksmällan hängades över mig som ett åskmoln.
Jävlar vad den människan är störande.

Oh well...frukost! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0