Skoooooola

Skolan är craaaazyyyy nu! Eller så är det bara för att jag jobbar också
som gör att det känns som om att det finns otroligt mycket som måste
göras.

Jag ska jobba idag igen (jobbade igår), är faktiskt rätt så pepp! Det var
sån kaos på jobbet igår, att jag fick jobba över en halvtimme, vilket jag
inte hade något emot för att mitt tåg inte skulle gå fören om 45 min.
Hoppashoppas att jag får jobba med någon snygg idag tihi. Det fick jag
då göra igår ska ni veta! Inte fy skam.

Jag börjar få rejäla pengarproblem nu kan jag säga er. Jag har 300kr
på mitt konto, och får inte pengar fören om över två veckor. Får inte
glömma att jag är skyldig mitt sparkonto typ..500kr. Jag får inte pengar
fören om över 2½ vecka. Hur faaan ska jag leva på 300kr på den tiden?
Ni inser även att det är två helger där emellan. Så jag kan troligen inte
gå ut på två helger, vilket SUUUGER.

Datorn är sönder. Igen. Detta är ifs bra för mina betyg, eftersom jag
inte fastnar framför datorn istället. Dock så finns ju min kära vän, TV:N.

Ajjaaaaa, skulle egentligen bara sätta över pengar till mor min, så ja..
nu bliiire naturkunskap. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0