Tomten

Igår hade vi gäster, några av våra grannar. Dom hade tagit med sig sina
jobbiga barn, som VÄGRADE lämna mig ifred. Jag skulle ju ut, så jag
skulle byta om, fixa mig och sånt. Detta blev näst intill omöjligt
barnen sprang omkring i mitt rum och förstörde saker. Den ena höll
på och tappa min bas i golvet HELA tiden, trots att jag sa åt honom
att låta den ligga på sängen då han spelade, medan den andra rotade
i mina smycken och sa vilka hon ville ha.
- Jag kan ju får såna här av tomten!!
- Ja, gå ner och visa din mamma dom så hon vet
- Varför ska hon veta det? :O
- Jo...hon vet vart tomten bor! Hon känner honom så hon kan säga
till honom vad du vill ha förstår du. Visst har hon hjälpt dig skriva
önskelistan till tomten?
- Ja, det har hon ju!

Det var fan nära ögat.

Kommentarer
Postat av: Frida - The story of my life!

TÄÄÄÄNK om du hade tagit ifrån henne tomten :(

2010-10-17 @ 23:23:22
URL: http://fridalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0