39

Jag har inte sovit en blund i natt, bara legat där i sängen och tänkt
och tänkt och tänkt, utan att komma fram till något vettigt. Kände
mig som vanligt febrig, och visst hade jag rätt. 39 grader har jag
nu förstår ni. Och jag som ska jobba idag...det lär ju bli intressant!

Jag sitter i fleecekläder och mitt täcke och fryser så jag skakar,
och så har det varit hela natten. Fast då har jag haft två tjocka
filtar och ett täcke dåmen. Jag tänker ringa läkaren idag, detta
måste få ett slut! Febern blir bara högre och högre, och nu har även
halsen börjat busa, PARTY!

Undra om valet är avklarat nu..borde jag kanske kolla upp!
Miljöpartiet lär ju inte vinna ändå, men senaste jag kollade så
gick det faktiskt helt okej för dom!

Nu ska här ätas frukost och sova lite till. ÅÅH vad jag hatar detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0