40

Jodå, min feber ökar och ökar. JÄTTEKUL verkligen!
I natt låg jag där med 40.1 graders feber liksom, trodde jag
skulle dö typ. Ringde precis Carema, och fick tid tjugo över tio.
Grejen med Carema är att dom gör det så lätt som möjligt för
sig själva, och bryr sig inte ett piss om patienterna. Tro mig,
jag är stammis. Så dom kommer säkert inte göra något åt
saken. Jag har ju haft feber konstant i tre veckor nuva, vilket
suger.

Överlevde jobbet igår iallafall, men det var nog på hårstrået
kan jag säga er. I slutet hörde jag knappt vad dom sa.

Sova kan jag inte heller, donno why. Min hals gör så jäkla
ont så det finns inte buhuuu. Aja..nu ska jag ... vet inte.
Orkar inte ens spela sims. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0