Charlies Änglar

Kvällen spenderades på Charlies Änglar med lite vänner, himla
trevligt! Hade troligen varit ännu roligare om man inte var luspank
och trött som en gnu. Men det var nice. Cider för 29kr liksom, det
är inte fy skam! Det dumma är att det har blivit så jääävla kallt
på kvällarna nu! Man får köldsakdor så fort man går ut, vilket
SUGER. Och det är bara september liksom!

Jag är helt besatt av en låt, som ni faktiskt lyssna på. Den kan
hittas här . Lyssna lyssna lyssna. Urmysig.

Så idag ska man rösta, lite vuxen känner man sig allt! Självklart
blir det miljöpartiet för min del, himla nöjd med mitt val. Dom som
stör mig mest är nog moderaterna, så hoppas att inte dom
vinner säger jag bara!

Lite bilder från igår då! PUSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0