Frisk

Nu är jag näst intill frisk, hur jääävla bra är inte det?!
Jag verkligen älskar antibiotika. Mamma ville dock inte att
jag gick till skolan idag heller såja, här sitter jag. I slutet
av gårdagen var jag sur på riktigt för att jag hade så tråkigt.
Riktigt arg var jag haha.

Jag ska äntligen få skickat brev till James idag. Ett brev som
jag skrev för... 3 veckor sedan haha. Det går inte fort som
ni märker! Meeeen bättre sent än aldrig right?

OMGOMGOMGOMG GREY'S ANATOMY HAR KOMMIIIIIT!!
Braaaaa start på dagen :D:D:D:DD:D:D Lyyycka.
Må avsnittet vara braaaa!

OCH ett avsnitt Community också! Faaast det är inte lika
awesome som Grey's då men fortfarande bra. Gud vad
glad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0