Gretas

Ja, det blev allt Gretas igår, och jissses vilken kväll! Hur kul som helst hade
vi allt. Hade det inte varit för min feber , som ledde till fight mellan mig och
Simon, hade kvällen varit perfekt. En grej jag gillar med Gretas är att dom
har två dansgolv med helt olika musikgenres. På övervåningen har dom lite
mer ny musik, typisk klubbmusik, och på nedervåningen har dom såna låtar
alla kan , typ som Spice Girls, Melodifestivalslåtar etc, jättekul!

Sedan kör dom inte ut en om man gör något litet galet, som många andra
klubbar gör. Typ som att ta av sig tröjan (jag klagade inte när massa snygga
killar gjorde det på dansgolvet kan jag säga er) och dansa på fönsterkarmarna,
vilket jag och Simon gjorde en hel del. Såja, tummen upp.

Såja, bra kväll. Vaknade inte fören tio idag heller,så jag är glad. Pizza och godis
med far nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0