Mamamama

Mammor (iaf min och Simons) är otroooligt duktiga på att fråga dumma och
onödiga frågor, så som " Så du är hemma?"   NEJ, jag är inte här, det är inte
mig du kollar på! Vad fan tror dom liksom?
Jag hade dammsugaren i mitt rum och mamma frågar "Aha tänker du dammsuga?"
Nej, den står där för skoj skull. IDIIOOOT. Så blir hon tjurig när jag svarar
något sådan tillbaka. Dum fråga får dumt svar. Man tror ju att hon borde ha
lärt sig vid detta laget,men icke sa nicke. Man kan väl helt enkelt inte lära
gamla hundar att sitta.

Pappa är bättre på sånt, han frågar nästan inget alls. Om något. Någonsin.

Kisses.

 


Kommentarer
Postat av: Simon-of-Sweden

Bästa inlägget!!



Fy fanken vad störande det är ;o man får spader verkligen ;o t.ex. idag vid middagen så kom jag med en flaska cola i handen som jag tänkte dricka, och då vräker mamma ur sig: skall du ha vatten till maten? jag ba: AH MEN PRECIS! COLAN ÄR TILL FÖR KRYDDA I MATEN.........



Fick tillbaka ett dumt svar som löd något i stilen med; bara frågade ju behöver inte ha sån attityd!



då blev jag ännu surare och kontrade med att dumma frågor får dumma svar!

2010-10-11 @ 18:46:50
URL: http://www.nattstad.se/simonofsweden
Postat av: madde

hahahaha våra mammor är fan bäst på sånt! Vad fan tror dom liksom?! hahah

2010-10-12 @ 14:42:44
URL: http://mondaynight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0