Mordhot

Jag fick precis reda på en helt störd grej.
Förrförra helgen så träffade jag en kille hos Zak som kallades för
Läppen. Snygg, lite skabbig kille från skåne som hälsade på en av
rumkompisarna där då. Han verkade vara helt normal, vilket
han visade sig vara allt utom just normal. När jag hade åkt hem
på söndagen, så hade han visst flippat och sagt att jag hade
pratat skit om honom (WTF?!), att bambi var mytoman och att
Joy och Zak inte ville ha honom där. Så han gick därifrån, ingen
visste vart han försvann. Några dagar senare får vi reda på att
han hamnade på sjukhuset, fast inte anledningen då.

Så igår så fick Joy reda på att Läppen hade åkt iväg till Partille,
där han hade gått in i ett hyreshus där han hotade att döda ett
barn som bodde där, och sedan att han skulle ta livet av sig själv.
Nu ligger Läppen på rättpsyk. HUR STÖRT ÄR INTE DET?!?!?

Någon fick flippet om inte annat. Galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0