Mynt

Idag ska jag ta en fika med Joy, vilket ska bli himla mysigt. Innan dess
ska jag dock smita in till banken och växla mina mynt till sedlar. Eller nej,
jag ska lägga in dom på mitt kort. Jag har ju en liten spargris, och i
knappra tider dom dom här, har man inte mycket till val! Undra hur mycket
det blir, troligen inte alltför mycket tyvärr. Men lite iallafall!

Jag får feber lite till och från nu. Idag klarade jag hela skoldagen, applåder
tack! Duktigduktig. Fick precis reda på att Camilla har det hur bra som helst
i London, vilket var otroligt roligt att höra! Jag har varit lite orolig över att
hon skulle få en cpfamilj igen. Så awesome att hon inte fick det, det
förtjänar hon mer än någon annan! Avundsjuk är jag också mhm.

Aja, nu ska jag fixa mig och dra iväg till stan. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0