Oskuld

FAAAN vad jag hatar oskuldsreklamen på spotify, fattar inte grejen!
"Men vänta... jag har aldrig..." 
"Det är ingen fara, jag har inte heller gjort det"
Nu är det dags att förlora oskulden people!
Idioter.

Freakshow var riktigt nice, sjukt skoj att Nicollon,Frida,Max, Philip och Emil
hängde med också måste jag medge. Strongt av dom att våga sig dit! haha.
Om man bortser från lite drama som kvällen erbjöd,så var det awesome.
Undra vad man ska vara nära Freakshow...hmm.

Nu ska jag se på Community, en serie jag börjat följa nu. Den är inte aasbra,
men den duger. Lite smårolig så där!


Kommentarer
Postat av: Maax500

Det var ju riktigt trevligt! :D

2010-09-05 @ 18:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0