Rymdraket

Det var länge sen sens jag kom ihåg vad jag drömde, men i morses mindes
jag faktiskt!

Jag,Frida och Nicole gick längs Kungsgatan här i Alingsås, då Frida berättar att
hon har köpt en rymdraket,och frågar om vi vill hänga med på en liten åktur.
Såklart tackade vi ja, och gick till hennes rymdraket (som för övrigt såg ut
som ett piratskepp) och gav oss silvriga dräkter med stjärnor på, som vi alla
tre skulle ha på oss. Gräääsligt fula, men vi kände oss rätt heta ändå.

Det Frida hade glömt var att läsa manualen, så hon kunde inte köra hennes
raket, vilket slog henne när vi var uppe i rymden. Vi flög omkring i raketen
som dom gör på filmer:D det var aaaawesome. Menja, vi krashlandade.

Helt plötsligt står jag utanför Fridas dörr, för att jag ville träffa hennes pappa.
Jag hade tänkt fråga efter autograf, men en tjock tant knökade sig förbi mig
så jag trillade i en buske :(

Jag gillar att drömma,det är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0