Såja

Nu har jag skrivit ett mail till Kelly, som jag planerat göra i några veckor.
Men allt tar sån tid! Imorgon ska jag även skriva klart brevet till lilla James.
Såg en urgullig bild på dom förut, och greps en sån otrooolig saknad.
JAG VILL TILLBAKA, okej?

Jag såg en film med Jamal förut, så kom vi in på lite roliga minnen,
så ja, ännu en gång attackerade sakna-känslorna mig.
Camilla åker ju dit imorgon, that lucky bastard! Jag kommer sakna henne
massamassa,men jag åker till London så fort jag har råd! Just nu ligger
jag back, så ja...kan inte åka riktigt än. Avundsjukavundsjukavundsjuk!

Oh well... ibland är livet orättvist!

James när han övade för skolfotot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0