Sims

Nu har jag haft näst intill 3 timmar håltimma, vilket har varit niiiice,
för då har jag kunnat spela Sims. Åh kärakära sims <3 Vad vore mitt
liv utan sims?

Fick sms av jobbet idag igen, så ska iväg och jobba sen, AWESOME.
Pengarpengarpengar. Sedan kan vi ju alltid hoppas att jag får jobba med
någon av snyggingarna (har sett tre,lovely). Om inte, så blir det nog
kul ändå. Jag är lite irriterad på min mamma, eftersom hon inte vet hur
man är glad åt andras skull. Första hon skrev då jag sa att jag skulle
jobba ikväll var "Orkar du det då?" JA DET GÖR JAG. Blä på henne.
Så fick avboka fikan med Joy tyvärr :(

Vad mer...jag är rätt glad för tillfället tror jag. Trots att allt inte är som
jag vill, känns saker och ting rätt okej ändå. Oh well...dags för skolan
igen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0