Vasa

Lördagskvällen spenderades med underbara Simon från Kållered aka Roman.
Riktigt mysigt! Med tanke på att jag inte får dricka pga antibiotikan och han
ska bli filmad av kanal 5 idag, så var det inte alltför kul att gå ut. Vi hade dock
tankar på både Rockbaren och Gretas,men bangade. Fast ja, vi hade himla
skoj på Vasa iaf, våran humor säger jag bara <3 Bästa.

Jag och pappa var i Borås en sväng under dagen, där jag fick ett assnyggt
armband (som dock visade sig vara för stort med det låtsas jag inte om),
ooooch Sims Arbetsliv! AWESOME. Då kan ni ju bara gissa vad jag tänker
göra idag liksom höhö. Dock har jag långtur med Mrs Hund och miljader
saker i skolan att ta igen. Man kommer såå efter om man bara missar en
dag i skolan, och tänk mig som missade FEM. Paaaarty. Så har nog en
himla rolig vecka att se fram emot.

Imorgon fyller papsen år, och tisdag Simon haha craazy. Frågan är vad
man ska köpa hm... sånt är alltid svårt.

Gårdagens citat.
Simon igår : Omg Madde du är succéförfattare, hur känns det?!"
(Vi pratade om att skriva en bok).
Gäller att ta ut lyckan i förväg eller vad säger ni? Mums. Dags att spela
sims igen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0