Wiiihu

Vet ni vad? Jag tror faktiskt att jag är på bättringsvägen! Det känns
åtminstonde så för tillfället, då jag nyss sovit två timmar. Sov liiite
bättre i natt, vilket var otroligt skönt! Dock vaknade jag några gånger
genom att svetten rann som ett vattenfall längs min kropp, inte så nice.
Jag har slutat gå omkring och hacka tänder nu, vilket känns otroligt
skönt. Halsen gör fortfarande lika ont, men den blir nog bättre snart.
Jag börjar faktiskt bli lite sugen på mat nu förstår ni.

Snart är det dags för alla bra serier att börja igen, AWESOME!!!!

Cougar Town -                 Idag
Desperate Housewives- Den 25e
Greys Anatomy-               Den 23e

Och Gossip Girl började förra veckan. Skulle kommit ett avsnitt
igår, vilket det INTE gjorde:(

Hur nice är inte det?! Lycka. Jäääkla synd att True Blood är slut :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0