Balfrisyr

Idag ska jag testa balfrisyr. Först och främst lista ut vad jag vill ha för frisyr dåmen..
det blir spännande! Tre timmar senare har jag tid hos en annan frisör där jag ska
klippa mig haha. Känns lite som att jag är otrogen mot min frisör då jag går och
fixar frisyr hos någon annan. Men dom får skylla sig själva då man inte kunde
boka tid hos dom då jag ville!

Idag ska jag jobba, kanske kanske för sista gången :( Tvivlar på att jag kommer
ha tid i framtiden nu, har inte det idag heller faktiskt. Men vi får se vad som händer.
Jag trivs himla bra på mitt jobb, så hade varit otroligt tråkigt om det var slut nu...
Men life goes on! Ingen idé att sörja,eller hur?

Oh, fick mvg på projektarbetet! Det var bra. Jag är dock inte så glad, utan jag
mest tvingar mig själv till det, eftersom det är något jag borde bli glad över.
Jaja, nu ska jag bege mig till staden! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0