Magkänsla

Min magkänsla säger mig att detta rummet Martina ska kolla på
om..tre timmar är vårat framtida rum. Vet inte varför, men det känns verkligen så!
Precis som det kändes då familjen jag jobbade som au pair hos förra
sommaren mailade mig. Även då sa min magkänsla "det är den rätta!"
Jag hoppas verkligen att min magkänsla har rätt även denna gång.

Visste ni att när man går efter sin magkänsla då man gör beslut,
blir man mycket nöjdare inombords än om man går efter för- och
nackdelarna (följer huvudet). Självklart stämmer det inte jämt, men oftast i alla fall.
Ganska intressant ändå! Om ni frågar mig.

Jag tror på att om man verkligen vill något, så klarar man det. Jag ville
bli au pair under mitt sommarlov så jag kämpade som en galning för att hitta
en familj och vad hände? Jo jag blev en au pair hos en underbar familj!
Nu vill jag flytta till London, då SKA jag flytta till London. Det finns inget annat
alternativ helt enkelt, det existerar inte. Därför kommer jag
flytta dit. Vill man så går det!

Man behöver bara tro på sig själv, och kämpa kämpa kämpa!
Vill jag stiga upp på Mount everest, så ska jag göra det.
Då jag ska jag skaffa sån jääävla bra fysik så min kropp fixar det.
Nu har jag inte det som mål, men rent hypotetiskt.

Så ge inte upp, kämpa tills ni når era mål! Jag lovar er, ni kommer
klara det, precis som jag kommer göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0