Norge

Dåsååå, nu är jag hemma från Oslo, har haft en himla fin resa! De fyra timmarna
på bussen gick väldigt fort må jag säga.
På resan dit slapp jag ha någon jämte mig, vilket alltid uppskattas,
dock hade jag inte samma tur på vägen hem men det var nice ändå.
Hon jag satt jämte var jättetrevlig så. Den norska tullen stoppades oss på vägen dit,
och jag var så rädd att jag trodde jag skulle kissa på mig.
Tre iskalla män kom in i bussen och frågade efter leg. Och jag som hade vin i väskan,
var nog extra rädd, dom kollade ju i vissa väskor så ja.. Men det gick bra i alla fall.

Väl framme i Oslo möttes jag upp var underbara Camilla, finfinfin tös
(tös betyder för övrigt hora på norska höhö). Kvällen spenderades med vin och chill.
Dagen därpå kila hon iväg till jobbet och jag bestämde mig för att utforska staden.
Lite vilse gick jag, men det gick bra. Jag har inte varit i Oslo förut nämligen,
så det gjorde det hela lite mer spännande. Galna priser vaaa,
ett ciggpaket kostade liksom 93 nok, sjukt!

Därefter åkte jag till Camillas jobb (jag hittade!!!!!) och åt lunch med mitt hjärta.
Åkte hem och sov i tre timmar, därefter mötte vi upp hennes vän Nina
på stationen och väl hemma igen började omvandlingen, Camilla skulle nämligen
ha transfest. Jag kan säga er att jag verkligen inte skulle passa
som kille, faaaan vad jag såg ut.Men kul var det! Kom jättetrevligt folk till
festen och vi blev fulla som kastruller, precis som det ska vara.
Gick och la mig vid 6-7 på morgonen, craazy. Men ja.. fina grejer i alla fall.

Åker gärna tillbaka snart igen! Blev bjuden på en lack och läder fest som en av
dom ska ha i sommar, så är jag i Sverige drar jag nog fan dit!
Jajaaa.. nu ska jag gå med hunden idet underbara vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0