Ojdå

Jag har visst totalglömt denna bloggen, förlåt för detta! Har trots allt haft fullt upp.
Mamma och Hans har ju varit bortresta så jag har varit ensam hemma
(om man bortser från Johanna), vilket har varit så otroligt skönt! Hade över lite
vänner här i helgen vilket var himla mysigt minsann. Även vädret har varit grymt
fint, lite typiskt att jag spenderade den största tiden av lovet sjuk i sängen.

Imorgon är det dags igen. Skolan.
Jag har så otroligt mycket framför mig så det finns inte!
6 prov + ett tal, en bok jag ska analysera psykologiskt och en film som också
skall analyseras. Allt detta inom loppet av 3 veckor och tre dagar - sedan drar
vi iväg till Sarajevo förstår ni. Fattar ni hur mycket jag ska hinna med elleeeehhh?!
Men det ska gåååå!

Sedan blir det balen, och därefter studenten!!!!!!
Jag och Jessica pratade om hur det kommer kännas att vakna upp dagen efter
studenten. Ser fram emot den dagen mer än själva studenten faktiskt! Tänk er,
man vaknar upp och vet att man aldrig mer behöver plugga om man inte vill.
Man behöver inte sätta foten i den äckliga skolan igen! NEVEEEER. Så jävla
underbart så det finns inte.

Nu ska jag sova lite middag och därefter gå långturen med fina hunden.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0