Bajs då

Fan, jag hade skrivit ett långt inlägg, så råkade jag kryssa ner det.
Jag har verkligen inte något flyt för tillfället! Känner att jag har tagit
vatten över huvudet och ja.. det blir la bättre snart!

Roliga nyheter : Frida,Denise och Anna flyttar snart hit till London,
huuuur jävla kul som helst!!!! :D:D:D Saknas bara Jessica, sen är
det fullbordat. SÅ jessie, det är bara att ta sig hit på momangen tack!

Dags att sova nu, ska försöka i alla fall.

Hade för övrigt det coolaste paraplyt i världen idag. Det var ett
miniparaply som föreställde en nyckelpiga, den hade till och med
utstickande ögon. Kände mig jävligt het kan jag lova. JÄJÄ.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0