Bank holiday

Idag har det varit bank holiday, vilket innebär att nästan alla är lediga
från sina jobb. Inte jag dock, jag jobbade. Och FYYFAN vad tråkigt det var!
Var så uttråkad va. Jag gillar inte när tiden går långsamt och det enda man
gör är att titta på klockan. Är mycket hellre stressad och har tusen saker
att göra än ingenting.

Imorgon börjar jobbiga tider igen, dagis från åtta till fem, sen åtta till sex,
torsdag blir det åtta till fem, sen puben sex till stängning. Det blir ju skoj...

Bajstrött är jag, drack med några kunder efter jag slutat jobbet igår, 3
kronenbourg and i was drunk. Helt sjukt. Jag var inte lite full heller, men
dom andra var värre så det var chill. Ajaaaa,dags att typ... sova.

Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0