Försent

Idag kom jag försent till jobbet, igen. Jag förstår inte hur jag lyckas!
Kollar fel på schemat KONSTANT och det verkar bara vara jag som gör
det också. Har kommit dit då jag är ledig och allt, sjukt pinsamt.
Så idag när jag kom säger Dan "oooomg, Maddie is here!!!" haha
tur att dom inte blir arga på mig, men rätt sjukt. Förtjänar världens
utskällning med tanke på hur många gånger jag kommit sent. Förr
förra helgen missade jag en hel dag till exampel, men dom skrattade
bara åt mig. As always haha. Oh well, det är jefligt tur.

Nu chillar jag med mina flatmates Nicole och Jared, riktigt nice äre.
Dags att..donno... se på filmen jag kikar på. Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0