Hemma

Idag har jag inte lämnat huset på hela dagen, har inte mått
helt bra, plus att jag inte är så sugen på att gå ut nu när man inte
vet vad som kan hända. Imorgon ska jag ju jobba sent också..
frågan är hur länge min pub är öppen imorgon dock. Ajaaa.
Vädret är fint i alla fall! Blåser väldigt mycket dock.
Jag har nog inte sett på nyheterna så mycket som jag gjort
de senaste tre dagarna som jag gjort i hela mitt liv sammanlagt haha.
Två vänner till dom som bor här ska sova över hos oss inatt,
eftersom deras område är utsatt för riots. Anywaaaay.

Jag drömde att jag hade en affär med en ashet lärare inatt,
it was niiiice haha. Och drömde om pizzor en hel del också,
så idag åt jag min 49p pizza, = 5 kr. Inte vidare dyrt direkt haha.

Jag ska sova middag nu, eller sova kvällsnap, vet inte riktigt
vad man ska kalla det haha. Haareee fint. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0