North Acton

Idag var jag på visning för ett rum i North Acton, West London.
Det var nice och människorna som bodde där (dom jag träffade)
var hur trevliga som helst. Tre av dom var från NZ och en från
Sydafrika. Det ligger jättenära mitt/mina jobb, så det är perfaa.

Dom sa att det skulle komma en till på visning imorgon, så dom
skulle höra av sig då om jag fick rummet eller inte. MEN när
jag precis hade kommit hem fick jag ett sms där det stod
"Heya, if you want the room its yours. Let me know :) "
Så utan att ens träffa den andra gav dom det till mooooii tihi!

Skrev även under några papper på dagiset idag, så när dom fått
mitt kriminalregister börjar jag jobba på dagis. Fan vilket
flyt jag har! Somnade dock på tåget hem från dagiset, var så
äckligt trött. Så vaknade upp på slutstationen utav att en
av dom som jobbar där väckte mig haha. Så det blev en liten
omväg så att säga!

Aja..dags att packa, flyttar fan imorgon!! GALET. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0