Opsi

Opsiopsi, har inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp kan jag
lova. Jag har jobbat ens torsdag till söndag, så har inte haft tid direkt.
Jäjä..lite mer har hänt som jag kan berätta om!

I fredags kom min kära vän Jamal till mitt jobb tillsammans med två
vänner som så snällt väntade på att jag skulle sluta jobba. Därefter drog
vi till Old Street och hade en rätt fail utgång om jag ska vara ärlig.

Hm..lördag då. Gött trött flicka släpade iväg sig till jobbet där en sjukt
stressig dag väntade. Det var jättefint väder = folk sitter och dricker
som galningar på uteserveringen. Träffade några som hade ett band
men som inte kunde komma överens om vad dom skulle heta, så dom
hade några förslag så fick jag välja haha. Så det blev liquer kiss. Orkar
inte se om jag stavade rätt jäjä. Det var det.

Igår var det jobb i 10 timmar, i stekhet sol och mycket gäster. Därefter
drog jag och Monica till Fire, en gayklubb som jag var på förra året.
Så jävla kul hade vi så det finns inte vaaaa!! Kom fram en dude och sa
"you were here a year ago, i remember you!" WFT?!? Ballt ballt.
Snygg var han också. Fire stänger åtta på morgonen, vilket är helt sjukt,
men ja, vi drog hemåt klockan sex, kände att det var bäst så!

En kille vi träffade utanför, Alex, blev attackerad bara så där av en
snubbe, som även tog hans plånbok. Den galna snubben sa ungefär
"you are lucky that im not gonna kill you" och sånt. Hur otäckt som helst!
Men inget hände och han fick tillbaka sin plånbok, dock utan pengar men
ändå. Men hade en av dom roligaste utekvällarna i mitt liv kan jag lova.

Nu har ni fått liten uppdatering! Hare fiint, nu ska jag iväg på
visning, måste seriöst flytta i veckan, annars dödar mina chefer mig.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0