Sjuk

Jag har gått och blivit sjuk nu, it suuuucks. Hostar som en jävla galning
och huvudet hänger inte med alls. Känner inte att det var vidare passande
nu när jag har så mycket som händer, men finns inget att göra åt det så
får bara gilla läget. Ska gå till apoteket innan jobbet sen och köpa något
mot hostan så jag slipper hosta på gästerna idag, tvivlar på att det uppskattas.
Jobbigast är det då man känner att man håller på att få en hostattack då
jag bär mat, inte så bra att hosta då direkt.

Vet ni hur mycket det kostar att ha sitt barn på vårt dagis här?
£300 i veckan!!!! Inser ni hur mycket det är? Det finns flera föräldrar som
har fler än ett barn där också. Det är fan oacceptabelt om ni frågar mig.
Jag hoppas innerligt att det finns dagis som är billigare, för tänk hur
många som inte lär ha råd att ha sina barn på dagis. För varje fem minut
som föräldrarna är sena får dom betala £5 haha. Fan tio kr i minuten.
Aja..inte mitt problem men ändå.

Nu ska jag..sova lite till. Puasss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0