Skillnad

Ännu en gång har jag sugit på att blogga haha, förlåt!
Vet ni vad, jag hittade en liten lucka som gömt sig på datorn som
passade perfekt för mitt minneskort till min kamera! Så nu kommer
jag kunna lägga upp bilder också, alltid trevligt!

Nu har jag flyttat och trivs bra än så länge! Dock hör jag motorvägen
hela tiden vilket är lite störande...men men! Man kan inte få allt i världen.

Både Ynes och Monica är borta nu, och det känns väldigt tomt kan
jag säga er, det suuuuger röv. Men dom jag bor med är assköna, så
det är bra. Ska träffa Sonal, en tjej som jag jobbade med på Indali
snart också, och Sarra. Hon är lite tystlåten, men det kan vi nog
ändra på!

Det tar en kvart för mig från Ealing Broadway till mitt hus, så jävla
göööött!! Och Dan, en av cheferna, blev glader då jag sa att jag inte
behöver åka tidigare längre. "Aweeesome, then you will have to close
every single day darling" haha. Han är rätt go när han inte är stressad,
då är jag lite rädd för honom haha. Men Jack säger att han är snäll
som en hundvalp så jag får väl lita på honom.

Idag måste jag jobba i skitköket...med Sean, som jag för övrigt har
trott att han hetet John sens jag började här tills igår då jag såg att
han hette Sean hahaha. Aja, bättre sent än aldrig. Älskar att Richie
(en av kockarna som är awesome) sa till Sean häromdagen att allt kommer
bli 10 ggr bättre då han slutar. Så jävla underbart va. Och jag har
snott hans skor. hahahaha. Han skällde på mig utan anledning och
jag blev arg...så jag tog hans älskade arbetsskor. JAJA, lite omoget
men fan, han får skylla sig själv. Han tror säkert att det är jag, men
han kan inte bevisa det så! Nu ska jag duscha och sånt tråkigt
innan jobbet! Puusss


Mitt jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0