Tillbaka

Så, nu är jag tillbaka här igen efter att ha bloggat för AT i en
vecka, hoppas att ni som har läst den har uppskattat den.

Jag är fan helt dööööd. Jobbar på två jobb, puben och dagiset,
och jag kan säga er att det är inte är vidare lätt. Igår bröt jag
ihop på jobbet, var hemsjuk, trött,hungrig och arg så jag
började storgråta haha. Det var sjukt pinsamt om inte annat.
Jag var ostabil hela dagen men idag mår jag bra igen tack
och lov.

Jobbade med 2-3-åringarna idag vilket var nicee. Fast tiden
gick sjukt långsamt dock! Det var jag inte beredd på.
Imorgon ska jag jobba i nio timmar, vet inte på vilken
avdelning jag ska vara på imorgon dock, det blir
intressant! En dag till utan puben, sen blir det
två jobb varje dag igen, party haha. Jag kommer fan dö av
utmattning! haha

JÄJÄÄÄ, nu ska jag se på What happens in Vegas. Puss

Kommentarer
Postat av: Jesssiie

Du bloggade grymt ! ;) och du dör inte av utmattning, då ska du få med mig o göra !! haha.

Älskade babyhjärtat. <3

2011-08-16 @ 14:14:07
URL: http://detrmittlivnu.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0