Till Fridolf

"Shops and restaurants were damaged in Ealing, west London, and there
was a fire in Haven Green park opposite Ealing Broadway Tube"

GUD, vad händer med mitt älskade London?!
Ajaaa....

Idag var jag på ASDA, en stor supermarket, och handlade lite.
Jag fick en himla trevlig överraskning, dom hade maaassaaa
vegetariska produkter! Så imorgon ska jag äta ... fish fingers fast
utan fish då haha. Eller quorn-nuggets,ris och currysås..MUMMA!!
Så det gjorde änna min dag. Maaaat mat mat.

Hoppas att ni läste och uppskattade mitt blogginlägg i AT
som publicerades idag. Mamma fick en trevlig överraskning när hon
såg det i tidningen imorse. Aja, skrev bara för att Frida skulle
bli glad, så här har du Frida. Kan till och med lägga upp bilder!






Kommentarer
Postat av: Fridolf

hihihihihihihihihihi

2011-08-09 @ 01:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0