Bakis

Kass uppdatering igen, förlåt! Okej, som ni vet har Anna och Jessica varit här,
vilket var helt underbart. Något mindre underbart var när dom åkte, ledsen flicka!!
Eller flickor rättare sagt. Så dom åkte och jag kände mig ensam. Nere som jag
var, gick det dåligt på jobbet och jag blev ännu mer nere, så det har varit tufft.
Därför bestämde jag och Jamal oss för att bli fulla som as igår, och fulla som
kastruller blev vi minsann tillsammans med Dan och Alex. Idag mår man som man
förtjänar kan man säga! Av någon konstig anledning bestämde jag mig för att
äta ost i sängen inatt, så vaknade upp med ost överallt. Det har inte hänt förut!

Nu väntar jag på att Jamal ska vakna så vi kan dra till Westfield(??), jag måste
verkligen handla en grej. Dock är jag så äckligt bakis, och jag är ganska säker
på att mina cigg är i hans jacka, som befinner sig i Dans rum. Vet inte hur jag
ska lösa det....Aja...FAN jag vill ha dom nu! Hahah orkar inte.

Nu ska jag halvsova tills Jamalaset vaknar. Puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0