Shopping, typ

Idag jobbade jag till två så tänkte, hey lets go to the gym! Fast ja, det blev ju
inte av. Istället drog jag till Poundland och Primark, affärer i min prisnivå.
Fick köpt en jättesöt snögubbe att hänga på väggen och en annan juldekoration,
kände att jag måste ha lite julpynt åtminstonde! Köpte även en halsduk och
ett par vantar, är fan iskallt här nu! Okej, där överdrev jag verkligen. Men
tillräckligt kallt för vinterkläder. En del av mig vill ha snö, en del inte. Har nämligen
hört skräckhistorier om Londons trafik när det är snö. Det går rent av inga
tåg när det bara är en mm snö, och det hade inte varit alltför kul för mig som
måste ta tuben till puben! Eller ja, finns säkert någon buss men ändå.
Sedan är ju snö väldigt fint vaaaa... men ja. Hoppas att det är snö i Sverige
när jag är där!

Annars då? Jorå, trött som vanligt haha. Somnade inte på jobbet idag i alla fall,
får se hur det går imorgon! Det var personalmöte idag, meeen jag bangade.
Ska säga att jag var tvungen att jobba på puben eller något. No way att jag är
med på det igen! Två timmar om rent skit, plus att det började halv sju och jag
slutade två. Så var inte så sugen på det!

Nu ska jag se någon film och somna. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0