Uppehåll

Jag ska nog ta ett uppehåll från bloggen, eftersom jag aldrig skriver ändå haha
känns rätt ovärt. Dock börjar jag nog om ett tag igen! Kan ge en liten update
om vad som hänt senaste.

Jag är tillbaka i London och det känns förjävla skönt! Rent av längtade efter
att jobba igår, dock var det äckligt segt men ändå skoj. Hade visst fått en
julklapp av en stammis som kommer då och då och står vid baren helt tyst,
jätteblyg är han! Men det gjorde mig jätteglad, bara jag och dom som varit
där i flera år som fick iiih. Troligen betyder vi mer för honom än vad man
trott. Gjorde verkligen min dag.

Sedan har jag även kommit in på en kurs jag sökte till, nämligen
Klimatförändringar, jordens resurser och samhället. När jag läste beskrivningen
lät det riktigt riktigt svårt men ändå intressant! Så ska bli kul faktiskt.

Snart ska jag iväg till jobbet igen. Vet ni vad, jag jobbar på nyår, vilket är
chill MEN det mindre roligare är att jag börjar kl 11 dagen därpå.
Hur iiniiihelvete ska det gå?! Woaaaah ser inte fram emot den första januari.

Hm..what else.. jag går på en diet! En askass diet för kroppen men det är
det enda sättet för mig att gå ner haha. Det går ut på att knappt äta. Eller
det är klart att jag äter, men bara inte så mycket. Och inget godis och sånt
heller dååå. Jag brukar ju tycka att sånt här är töntigt, men det är fan kris nu!
Kan inte se ut så här vafäään, vill ju inte känna mig som en boll! Så det är
planen i alla fall, lär bara ta några dagar så! Har redan gått ner ett kilo och
det har bara gått två dagar haha.

JÄJÄÄÄ, dags att fixa sig och äta havregrynsgröt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0