Ångest

Nu tycker jag att det är dags för min dumma ångest att gå över.
Jag orkar inte med den helt enkelt. Trött på att hyperventilera,
trött på att få jävla ångestattacker hela jävla tiden. This sucks.

Det är väl bara att vänta och försöka jobba bort det hur nu det
ska gå till. Jag ska snart ha filosofi- och svenskalektion och varenda
cell i kroppen vill banga. Finns inget som lockar mig alls. Kanske
t.o.m. är värt att bli av med studiebidraget. Jag vet inte.
Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag både bryr och inte bryr mig om
skolan, jag vet att jag blir förkrossad om jag får dåligt på prov etc,
men orkar ändå inte. Har inte tillräckligt med motivation och ork.
Jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte tar tag i detta, men
jag gör mitt bästa för att må bättre.

Jag vill bara lägga mig under täcket och gömma mig för allt.
Jag vill att antideppen ska ge verkan snart, men det tar sin lilla tid
och min dos är inte tillräckligt hög för att jag ska märka någon redikal
skillnad. Dock höjdes den idag så snart kanske det börjar funka lite
i alla fall. Haha när fan blev jag så här trasig? JAJAJAJA, förlåt för mitt
whine. Jag får bita ihop. Eller nej..det går inte. Förvirrad for the win!

Haha fyfan säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Camilla B

Det är så fruktansvärt när man är så orkeslös och samtidigt har ett helt berg på sina axlar... Jag tänker på dig, och har varit där själv!

2011-02-22 @ 17:54:43
Postat av: Madelene

Ja det suger :( tack snutt, du är underbar <3

2011-02-23 @ 09:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0