Klassresan

Herregud säger jag bara. Vilken resa!
Den var fullspackad med "WTF?!?!?!" tillfällen kan jag lova. Det hände så
många sjuka grejer vaaaaa. Dock blev jag magsjuk eller något liknande
vilket sööööög men annars var det grymt. Speciellt färjan, den var galen.
Att få gratis öl och vin till maten passade våran klass perfekt. Eller ja..
jag vill inte påstå att vi är så bra på att dricka. Men kul var det!

Idag är en bra dag. Såg precis att fyra nya serieavsnitt har kommit,
Nikita,Grey's anatomy, Community och Big bang theory. Så ni kan ju
bara gissa vad jag ska göra idag. Jag är inte alls sugen på att dra mig ut
i blåsten till kuratorn idag, men jag vet inte hur man avbokar så har inget
val. Det är meningen att jag ska på födelsedagsförfest för Anna och Lisa
idag och sedan Hotellet, men grejen är att jag blev trots allt magsjuk i
förrgår så vet inte hurpass bra det är...
Får se, hade varit jävligt roligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0