Matte C

Vem hade anat att denna dagen skulle bli så bra? Inte jag i alla fall!
Studievägledaren Berit som brukar vara äckligt tjurig och Paavo
gjorde min dag. Jag hatar ju matte c som ni nog vet, och låg 42 sidor
bakom. Såååå jag gick dit och fråga om vi kunde lösa det på något
sätt vilket gick. Hon gick och frågade Paavo om han kunde hjälpa mig
med någon kurs som jag kunde läsa upp eftersom jag behöver poängen,
och han erbjöd en turismkurs på engelska. SÅÅÅ den ska jag läsa upp
och tenta av den. Så nästa vecka börjar jag med psykologi b!

Jag tänker inte ens kolla på ett mattetal någonsin. FAAAAN VAD GÖÖÖTT!!!
Jag är så sjuuuukt glad, så jävla underbart va! Detta behövdes verkligen.

Kommentarer
Postat av: Max

Det är rätt awesome!

2011-02-26 @ 00:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0