Myra

Jag ber så hemsk mycket om ursäkt för mitt uteblivande av inlägg,
vet inte riktigt varför jag inte har skrivit. Jaja.

Inatt hade jag en spännande dröm. Konstig framför allt.
Jag drömde att jag var en myra. Inte vilken myra som helst, utan
en supermyra. Jag hade inbyggda hjul som jag kunde fälla ut när jag
ville. En dag så ville jag och min myrkompis rymma från myrstacken,
vilket man verkligen inte fick göra, men eftersom jag hade hjul så
kunde vi åka ifrån dom andra myrorna. Så min kompis hoppade på
min rygg, så åkte vi iväg, med flera myror som jagade oss.

Vi åkte i alla fall ifrån dom, och kom till ett vattenfall med stora
grässtrån och levde livet. Men det varade inte längde, då myrorna
från stacken hittade oss och tog oss tillbaka till stacken.

Helt plötsligt stod Bo-Rutger där och frågade vad jag tyckte om
historian, och sa åt mig att skriva tio sidor om det. Det var min
sista uppgift innan studenten så jag skrev med glatt humör.

Jag hamnade hemma hos pappa där jag skulle ha en fest. Det var
folk överallt och vi hade jätteroligt, då en gammal kompis rökte
inomhus. Jag blev förbannad och slog honom jättehårt så han blev
livrädd. Sedan vaknade jag.

Jävligt skum dröm.

Kommentarer
Postat av: Izabella

Sv: Hej Madelene, ursäkta det sena svaret!

Hur går det med ditt P100? Om du fortfarande behöver lite svar på frågor om mitt liv som au pair så hör gärna av dig igen!



:) Izabella

2011-02-14 @ 11:19:49
URL: http://izabellaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0