Panikvaknande

Idag fick jag ställa klockan på halv åtta, och jag kan säga till er att det inte var
lätt att komma upp då jag hade somnat sent. Jag hade tid hos kuratorn vid
halv nio, och det tar sin lilla tid att promenera dit. När jag kom hem igen så
bestämde jag mig för att sova. 1 ½ timme senare vaknade jag panikslagen,
jag trodde att jag hade missat mitt möte med kuratorn, vilket då inte var läget.
Det mötet hade jag ju redan avklarat, vilket tog en stund för mig att komma på.
Hatar när sånt händer.

Jag sitter här med mitt projektarbete. Jag har skrivit 16 sidor, och jag har ingen
aning om hur jag ska få ihop flera. Det finns liksom inte så mycket mer jag kan
ta upp! Men jag måste ju göra det för att få bra betyg på det... blaaah bajs.
Frågan är hur jag ska lösa det. Jag måste komma på något...svårt svårt.

Aja..nu ska jag väl fortsätta.Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0