Träning med bästizzz

Nu har jag och Jessica gymmat, duktiga som vi är! Eller ja, hon är lite duktigare
med tanke på att hon tar mycketmycket tyngre vikter än jag,men ändå.
Vi kände att vi var tvungna att träna efter våran fettokväll vi hade igår.
Det är otroligt hur mycket som kan få plats i magen! Jag och Jessie är verkligen
grymma på att äta. Lite av våran specialitet!

Fyttifan vad trött jag äääär. Är fan trött dygnet runt. Eller ja, i alla fall när jag
är vaken. Jag är säkert trött i mina drömmar också. Vet inte vad det beror
på faktiskt, jag har ändå sovit bra dom senaste dagarna så. JÄJÄ.

Får se vad som händer idag. Livet är fullt av möjligheter. Jag ska nog plugga,
kanske dra en sväng till stan. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0