BLAAAH

Jag blir så jävla trött. Det har visat sig att det har funnit tillgängliga jobb
hela veckan, men dom är så jävla efterblivna på Proffice att dom inte skickat
sms till mig. Jag har sagt åt dom att jag bytt nummer och vilket det nya är
men nejnej. FANDÅ. Jag vill ju jobba. Bajs.

Aja, hade en trevlig kväll igår. Träffade Arian, en gammal barndomskompis
som jag inte träffat på si sådär 10 år. Det är skumt då man har en bild i
huvudet hur personen ska se ut, och så stämmer den inte det minsta. Men
det var väldigt skoj. Stötte på några andra vänner på PC och bestämde mig
för att följa med dom till Röda sten(?), där vi köade i snöstorm i typ.. hundra år.
Väl inne var det himla skoj. Underligt men nice. Missade tåget med två minuter, den är go.
Sedan så blev det taxi hem, fina grejer.
 
Arvidooo kommer hit idag, mamma ska passa honom, så det blir nice.
Han har börjat räcka ut sin lilla lilla tunga nu förstår ni. Gullungen. Ibland vill
jag också ha barn. Man ser verkligen på Lotta (Arvids mamma) hur lycklig
han gör henne. Men ja, jag ska vänta x-antal år innan jag blir mamma.
Jag vill vara färdigutbildad och sånt först innan jag tar tag i det. Men någon
gång!

Förlåt för att det är kasst med bilder, men med tanke på att min dator är sönder
blir det så jävla omständigt att lägga in dom och skit. Så det orkar jag inte. Jäjäjä,
nu blir det Svensson Svensson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0