Datorn mums

För tillfället fungerar min kära dator <3 Nu hoppas vi att den fortsätter att funka.
Laddar ner Greys nu, Joy sa att det var ett grymt avsnitt så jag taggar för fullt!

Annars då? Skolan börjar imorgon och jag har ångest. Träningsvärk har jag med,
men det är nice. Bevis på att jag har tränat.

Jag är förälskad. I min telefon. Dock har jag inte fått mitt jävla spotify eller
biobiljetterna dom lovade, så det blir att skicka ännu ett argt mail till dom. Än så
länge har Telia inte imponerat på mig det minsta. Först glömmer dom mitt simkort,
och sedan sporify och biobiljetter. Blir så trött. Seriöst, hur jävla svårt kan det vara?

Jaja, nu blir det att se Greys och..plugga. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0