Duktig flicka

Vet ni vad? Jag stannade i skolan hela dagen idag! Inte gjort det på en
vecka nu, så det är helt klart framsteg. Dock har jag mått så otroligt illa hela
dagen, på vippen till att spy. Får hoppas på att det inte är magsjuka som
ligger och väntar på att säga hej. Det är bland det värsta jag vet, att vara
magsjuk alltså. Det jobbigaste där är på nätterna, dom är hemska.
Tack och lov är jag inte magsjuk ofta! Det är väl i för sig ingen men ja,
ändå.

Nu har jag jobbat två dagar i rad, vilket har varit himla trevligt. Moooney
om inte annat! Kul att träffa folket där också, finns massa guldklimpar.
Sedan finns det ju bittra, tråkiga människor där också men det kommer man
ju inte undan.

Donno vad jag ska göra. Vill helst sova men det är inte så smart...
jag är uttråkad men trött, ingen bra blandning! Ska egentligen gå långturen
med hunden idag men ja..orkar verkligen inte.

Har ett nytt Gossip girl att titta på, så ska väl göra det. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0